مشکلی هنگام نمایش نظرات بوجود آمده است.

نحوه بررسی وضعیت دامنه منتقل شده از رجیسترر ریسلو

پورتال پشتیبانی  »  آموزش  »  Viewing Article

  پرینت

تحریم ریسلو و انتقال دامنه

در صورتی که دامینی را از رجیسترر ریسلو به رجیسترر جدید شرکت فراسو منتقل کرده اید، ایمیل های تایید انتقال دامنه از طرف رجیسترر به ایمیل ثبت شده در هویز دامنه ارسال شده است. جهت بررسی وضعیت ایمیل های ارسال شده میتوانید از cp.faraso.org وارد کنترل پنل خود شوید و از منوی "دامنه ها" گزینه "دامنه من" همانند تصویر زیر را انتخاب کنید.

انتقال از ریسلو

در صفحه جدید جلوی ستون نام دامنه مد نظر علامت آچار فرانسه را کلیک کنید تا صفحه مدیریت دامنه برایتان لود گردد. در این صفحه میتوانید مشخصات دامنه، وضعیت ایمیل های ارسال شده را چک کنید. به تصویر زیر دقت کنید:

راهنمای انتقال دامنه از ریسلو
همانطور که در این صفحه مشاهده میکنید (در کادری که با رنگ زرد مشخص شده است) وضعیت ایمیل هایی که به مالک فعلی دامنه ارسال شده است قابل مشاهده میباشد. در صورتی که این وضعیت در حالت Waiting for confirmation باشد و ایمیل های ارسال را دریافت ننموده اید، نیاز هست از گزینه ای که با فلش زرد رنگ در تصویر فوق مشخص میباشد درخواست ارسال مجدد ایمیل را بزنید.

در صورتی که ایمیل اولی رجیسترر را تایید نموده باشید صفحه ای مشابه صفحه زیر را مشاهده خواهید نمود

انتقال دامنه از ریسلو

در صورت مشاهده این پیغام بایستی ایمیل دوم که از رجیسترر قبلی برایتان ارسال شده است را چک و تایید کنید. دریافت این ایمیل معمولا 10 الی 30 دقیقه زمانبر میباشد و بعد از تایید ایمیل دوم دامنه شما بصورت کامل منتقل میگردد.


اشتراک از طریق
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟  

مقالات مرتبط

© فراسو سامانه پاسارگاد