مشکلی هنگام نمایش نظرات بوجود آمده است.

انتقال دامنه از ریسلو به فراسو

پورتال پشتیبانی  »  آموزش  »  Viewing Article

  پرینت

نحوه انتقال دامنه از ریسلو به فراسو

ابتدا طبق آموزش دریافت کد انتقال دامنه زیر اقدام به دریافت کد انتقال دامنه خود نمایید سپس از بخش انتقال دامنه در پنجره باز شده نام دامنه به همراه کد انتقال را وارد کنید و در انتها گزینه "افزودن به کارت خرید" را انتخاب کنید.

domain2.jpg

بعد از انجام مراحل بالا وارد صفحه پیکر بندی دامنه می شوید. دراینجا در صورتی که هاست یا سروری دارید می بایست تنظیمات نیم سرورها را دراین صفحه انجام دهید و در انتها دکمه ادامه را انتخاب کنید.

domain3.jpg

بعد از انجام مراحل بالا برای انتقال و تمدید دامنه شما فاکتوری ایجاد میشود. جهت پرداخت و ادامه مسیر می بایست گزینه سبز رنگ "پرداخت نهایی" را انتخاب کنید.


domain4.jpg

در مرحله بعد اگر تا کنون ثبت نام نکرده اید میبایست مرحله ثبت نام را با ورود اطلاعات خود انجام دهید و یا اگر از قبل دارای حساب کاربری میباشید به حساب خود وارد شوید سپس نحوه پرداخت خود را انتخاب نمایید با فشردن گزینه تکمیل سفارش به صفحه بانکی هدایت خواهید شد .

پس از انجام مراحل فوق دو ایمیل برای شما از سوی رجیسترار قبلی (ریسلو یا هاست کنترل و یا ...) به ایمیلی که هم اکنون در whois دامنه مشاهده میکنید (ایمیلی که دامنه توسط آن ثبت شده است) و رجیسترار جدید فراسو به ایمیل شما (ایمیلی که هم اکنون دامنه را به آن انتقال میدهید) ارسال میشود که پس از مشاهده ایمیل نیاز هست لینک داخل آنها را باز نموده و تاییدیه های لازم را انجام دهید . آموزش تاییدیه ایمیل ارسالی توسط رجیسترار فراسو

نکته : چنانچه می خواهید از اطلاعات فرد جدیدی برای دامنه مورد نظر استفاده کنید ، در قسمت اطلاعات ثبت دامنه گزینه " افزودن فرد جدید" را انتخاب کنید.


اشتراک از طریق
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟  

مقالات مرتبط

© فراسو سامانه پاسارگاد