مشکلی هنگام نمایش نظرات بوجود آمده است.

آموزش نصب و راه اندازی Plesk در سرور مجازی

پورتال پشتیبانی  »  آموزش  »  Viewing Article

  پرینت
برای نصب پلسک بر روی سرور مجازی خود تنها کافیست وارد کنترل پانل سرور مجازی خود شوید و به صفحه Rebuild OS مراجعه کنید.

سپس در این صفحه در قسمت Template یک قالب با نام centos5-*-plesk را انتخاب کنید و در قسمت New Root Password رمزعبور سرور مجازی خود را وارد کنید و قسمت Confirm را تیک بزنید و در انتها بر روی دکمه Rebuild کلیک کنید تا سیستم عامل شما مجددا با کنترل پانل پلسک نصب شود.
توجه: با انجام عملیات بالا به دلیل نصب مجدد سیستم عامل تمامی اطلاعات فعلی موجود در سرور شما حذف خواهد شد، لذا قبل از انجام عملیات از فایل های مورد نیاز خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید.
پس از اتمام مراحل بالا شما می توانید از آدرس و مشخصات زیر وارد کنترل پانل پلسک خود شوید :
آدرس : https://yourserverip:8443
نام کاربری : admin
رمزعبور : setup
پس از وارد شدن به کنترل پانل در قسمت Full Hostname نام کامل Hostname خود را وارد می کنید.
در قسمت Default IP Address ای پی پیشفرض سرور خود را انتخاب می کنید.
در قسمت Exclusive IP Address آی پی های موجود در سرور شما نمایش داده می شود که می توانید آنها را به تک تک یا جمعی انتخاب کنید و سپس بر روی دکمه Shared کلیک کنید تا تمامی آی پی های شما بین کاربرهایتان مشترک شود.(معمولا توصیه می شود با توجه به حجم کاربرهایتان یک آی پی را بین کاربرهایتان مشترک کنید)
و در قسمت New Password و Confirm Password رمزعبور جدید کنترل پانل پلسک خود را وارد می کنید.
پس از وارد کردن تنظیمات فوق دیگری برای شما نمایش داده می شود که شامل مشخصات شما و شرکت شماست که با پر کردن آن شما می توانید از کنترل پانل خود استفاده کنید.


شایان ذکر است که تنظیمات فوق برای تمامی کاربرهایی که کنترل پانل پلسک را از طریق شرکت سفارش داده اند انجام داده خواهد شد و کاربرانی که شخصا لایسنس را تهیه کرده اند می توانند مشخصات مورد نیاز فوق را به واحد پشتیبانی ارسال کنند تا واحد پشتیبانی تنظیمات را برای آنها انجام دهد.

اشتراک از طریق
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟  

مقالات مرتبط

© فراسو سامانه پاسارگاد