مشکلی هنگام نمایش نظرات بوجود آمده است.

آموزش نصب ماژول نمایندگی دامنه بین الملل در whmcs

پورتال پشتیبانی  »  آموزش  »  Viewing Article

  پرینت

آموزش نصب ماژول نمایندگی بین المللی

جهت نصب ماژول نمایندگی دامنه بین المللی فراسو سامانه پاسارگاد ابتدا وارد حساب کاربری خود در cp.faraso.org شوید، سپس از طریق منو سرویس ها / سرویس ها، روی سرویس "نمایندگی فروش دامنه بین المللی" کلیک کنید و سپس در سمت راست در تب "بررسی اجمالی" روی گزینه دانلود و گزینه دریافت را کلیک کنید تا ماژول whmcs نمایندگی دامنه بین المللی دانلود گردد. در همین قسمت کلید وب سرویس را میتوانید مشاهده و جهت تکمیل مراحل نصب کپی کنید. کلید وب سرویس در ایمیل مشخصات نمایندگی جدید نیز ارسال شده است.

بعد از دانلود ماژول وارد کنترل پنل هاست خود شوید و از طریق File Manager ماژول را در مسیر روت WHMCS آپلود و سپس اکسترکت کنید.

بعد از اکسترکت ماژول وارد بخش مدیریت WHMCS شده و از منو "پیکربندی" گزینه "سرویس ها" و سپس گزینه "تنظیمات ریجسترر ها" را انتخاب کنید، در این قسمت همانند تصویر گزینه Active را برای رجیسترر FarasoReseller انتخاب کنید .

fspmodule-setp1.jpg


بعد از فعال کردن رجیسترر همانند تصویر زیر مشخصات کلید وب سرویس و ایمیل حساب کاربری خود را در فراسو سامانه پاسارگاد وارد و ذخیره کنید.

fspmodule-setp2.jpg

بعد از ذخیره تنظیمات جهت تنظیم ثبت کننده پیش فرض برای دامنه های بین المللی وارد منو "پیکر بندی" و سپس "سرویس ها" و بعد گزینه قیمت دامنه را کلیک کنید. در این صفحه همانند تصویر گزینه Auto Registration را FarasoReseller قرار داده و سپس ذخیره کنید:
fspmodule-setp3.jpg


اشتراک از طریق
Thank you for your feedback on this article.

مقالات مرتبط

© فراسو سامانه پاسارگاد