مشکلی هنگام نمایش نظرات بوجود آمده است.

آموزش ثبت دامنه IR

پورتال پشتیبانی  »  آموزش  »  Viewing Article

  پرینت

توجه داشته باشید قبل از ثبت دامنه حتما شرایط و قوانین ثبت دامنه های ملی را در بخش مقالات سایت مطالعه کنید.

1. ابتدا وارد سایت Faraso.org  شوید.

2. در قسمت "اسم دامنه خود را وارد کنید" اسم دامنه ای می خواهید ثبت کنید را بنویسید.

main page

3. سپس با کلیک روی بخش پسوند دامنه از قسمت پسوندهای ایران پسوند مورد نظر خود را انتخاب کنید.

4. سپس از انتخاب پسوندهای مورد نظر خود روی گزینه جستجو کلیک کنید.

domain

5. در صفحه جدید وضعیت آزاد بودن دامنه به شما نمایش داده می شود که از "انتخاب های بیشتر" مدت زمان ثبت دامنه را (1 ساله یا 5 ساله) انتخاب و روی گزینه "همینک سفارش دهید" کلیک کنید و به مرحله بعدی سفارش بروید.

whois

6. در صفحه جدید در بخش "پیکربندی دامین ها"  ایمیل یا شناسه ای که میخواهید دامنه مورد نظر در آن ثبت شود را وارد کنید و در بخش "نام سرورها" DNS هایی که می خواهید با دامنه شما تنظیم شود را وارد نمایید و سپس بر روی گزینه "بروز رسانی سبد خرید" کلیک کنید.

irnic handel

7.در صفحه جدید شما می توانید دامنه هایی که برای ثبت درخواست داده اید را مشاهده کنید و سپس برای ادامه مراحل خرید بر روی گزینه "مرحله بعدی سفارش" کلیک کنید.

cart

8. در این مرحله مشخصات حساب کاربری شما نمایش داده می شود و شما از بخش طریقه پرداخت می توانید به وسیله درگاه پرداخت بانک ملت ، پارسیان و یا پاسارگاد صورت حساب خود را با کارت های عضو شتاب به صورت آنلاین پرداخت کنید و یا با انتخاب گزینه واریز به حساب بانکی مبلغ صورت حساب خود را به حساب های شرکت فراسو سامانه واریز نمایید.

پس از مطالعه دقیقا شرایط استفاده از سرویس ها تیک کنار آن را بزنید و برای ثبت سفارش و ایجاد فاکتور بر روی گزینه "تکمیل سفارش" کلیک کنید.

done


اشتراک از طریق
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟  

مقالات مرتبط

© فراسو سامانه پاسارگاد